Reklamacje i zwroty

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Nabywca ma pełne prawo, aby składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zakupionego towaru.

2. Reklamacje należy składać w formie elektronicznej pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawna reklamacja powinna zawierać:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nadawcy
  • datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nadawcy
  • wszelkie okoliczności uzasadnienia reklamacji
  • zdjęcie uszkodzonego fragmentu przedmiotu
  • paragon lub fakturę potwierdzającą zakup

3. O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostaje poinformowany drogą poczty elektronicznej lub telefonicznie.

4. Z racji tego, iż wszystkie produkty wytwarzane, składne i malowane są ręcznie, wymiary podane na stronie w opisie produktu mogą ulec nieznacznej zmianie. Zamieszczone zdjęcia produktów odzwierciedlają ogólny wygląd produktów, a przedstawione uzależnione są od ustawienia kolorystyki monitorów Nabywców i w rzeczywistości mogą się delikatnie różnić. Drewno oraz sklejka liściasta, z którego wykonywane są produkty to materiał naturalny, który może posiadać widoczne usłojenie, delikatne rysy bądź pęknięcia, dzięki czemu każdy produkt  posiada swój unikalny charakter. Jego naturalne cechy mogą powodować różnice kolorystyczne w poszczególnych elementach produktu, wrażenie cieniowania lub zmiany koloru. Zmiana koloru wywołana naturalnymi cechami drewna nie daje powodu do reklamacji.

5. Nabywca, który dokonał zakupu w Sklepie  jest uprawniony w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia towaru przez podmiot realizujący dostawę do zwrotu zakupionych produktów, poprzez złożenie stosownego oświadczenia i przesłanie go pocztą na adres, pod warunkiem, iż towar pozostaje w stanie nienaruszonym. W przypadku złożenia takiego oświadczenia Nabywca zobowiązany jest do niezwłocznego odesłania towaru na własny koszt na adres firmy. Wtedy gwarantowany jest zwrot kosztów. Zwroty nadesłane pocztą kurierską lub pocztą na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.

 

ZWROTY 

 1. Nabywca ma pełne prawo do zwrotu zakupionego standardowego towaru, zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.)

 2. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ustawie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

 3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 4. Produkty do których naliczana jest dodatkowa opłata ze względu na zmiany wymiarów, dodatkowe elementy, zmiana uchwytów, wybór koloru itp. traktowany jest jako przedmiot niestandardowy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl